1. فرزاد
  2. تبلیغات و بازاریابی
  3. جمعه, 10 بهمن 1393
سلام .......

من همیشه فکر میکردم قیمت خرید اینترنتی به نسبت خرید معمولی بصرفه تر باشه ........عرفش هم همینه ....

ولی دیروز صبح وقتی قیمت گوشی ( سونی z3 ) رو داخل سایت دیدم و رفتم به مجتمع پایتخت متوجه اختلاف قیمت زیادی شدم ..حدود 40 هزار تومان داخل پاساژ ارزان تر بود ....تازه اصلا چونه نزدم ..

درضمن باید بگم که جنس و مدل ، ضمانت و گارنتی ، رنگ و لوازم داخل جعبه کاملا یکی بود ........

پس چرا این سایت ادعای ارائه بهترین قیمت رو داره !!!!!!!!
علیش بهترین پاسخ Pending Moderation
1
رای
پس‌گیری
داداش این حرف تو درسته ولی هر جا قیمت ها با حای دیگه فرق داره. در ضمن این تبلیغات اینترنتی قیمتی هم به عنوان ارسال پست از شما می گیرن. اگه هم میگن ارسال رایگان به تمام نقاط کشور دروق میگن اون ها یعنی فروشنده جنس قیمت ارسال پست رو با قیمت خود محصول با هم میگیرن جمع می کنن و به خیال خودشون با ارسال رایگان برای شما می فرستند
نداشتن یک مخاطب خاص از افتخارات ماست
جوتیکس
http://s1.picofile.com/file/6717456736/1295845cr8zzzdk38.gif
محمد بهترین پاسخ Pending Moderation
1
رای
پس‌گیری
من فکر میکنم این اختلاف قیمت به خاط خرید تعداد بالای دیجی کالا است،میدونید که توی ایران قیمت ها ممکنه امروز با دیروز فرق داشته بشه به همین خاطر فروشنده های جز تعداد کمی خرید میکنن.ولی در کل قیمتاش مناسب.
ارش نعیمی بهترین پاسخ Pending Moderation
0
رای
پس‌گیری
سایتی مانند دیجی کالا اطلاعات جامع و کاملی که در اختیار شما میگذارد و امکان مقایسه کالاها را برای شما امکان میسازد وجود این اطلاعات در سایت و استفاده رایگان شما از مطالب مستلزم قیمتی نجومیست یعنی منطقی هست سایت و فروشگاه بزرگی مانند دیجی کالا کالاهای خود را با قیمتی بالاتر عرضه کند اما با حرف شما موافقم زیرا کالاهای مشابه در این سایت با فروشگاه ها واقعا تفاوت چندانی ندارند برای خرید آگاهانه لازم است قبل از خرید کالا در مورد قیمت و مشخصات آن تحقیق کنید بدون شک خرید حضوری بهترین روش خرید است.
  • صفحه :
  • 1


هنوز پاسخی به این پست ارسال نشده است.
البته از آنجایی که هنوز در سایت لاگین نکرده‌اید، اجازه‌ی پاسخ دادن به این پست را ندارید.