1. amir hossein
  2. موبایل و تلفن هوشمند
  3. پنج شنبه, 07 اسفند 1393
سلام
میخوام گوشیمو روت کنم ، میخوام بدونم فوایدش بیشتره یا معایبش؟؟؟
یعنی در کل ارزش داره این کار انجام بشه؟؟؟
بزرگترین خطری که بعد از روت کردن گوشیو تهدید میکنه چیه؟؟؟
با تشکر
mahdi samani بهترین پاسخ Pending Moderation
3
رای
پس‌گیری
درود دوست عزیز./
با یک سرچ تو اینترنت میتونید به همه ی اتفاقاتی که ممکنه بعد از روت شدن بیفته آآشنا بشید گرچه اینجا دوستانی هستند که اطلاعات زیادی نو این زمینه دارند.
من تا اونجایی که میدونم بعد از روت کردن گوشی مهمترین اتفاقی که میوفته اینه که گارانتی گوشیتون باطل میشه و همچنین گوشیتون از لحاظ نرم افزاری آسیب پذیرتر میشه و کلا کمی سیستم عامل ناپایدار میشه ! ولی اگر کاربر حرفه ای هستید و با این موارد مشکلی ندارید میتونید گوشیتون را با خیال راحت روت کنید !

پیروز باشید.//
hesam بهترین پاسخ Pending Moderation
2
رای
پس‌گیری
اولا دوستمون درست گفتن گارانتی باطل میشه .... ولی اگه گاراننتی مهم نباشه ... گوشی و روت کنی خیلی قابلیت به گوشی اضافه میشه ... ولی باید حواست به نرم افزار هایی که نصب میکنی باشه ... اگه یه بدافزار نصب کنی خیلی مشکل برای گوشیت پیش میاد ...
ali بهترین پاسخ Pending Moderation
1
رای
پس‌گیری
با روت کردن کل امنیت گوشی از بین میشه هکر ها و بد افزار ها به راحتی به گوشی راه پیدا میکنند
یک بد افزار که تازه کشف شده و فقط روی گوشی روت شده کار میکنه آینه که موقع خاموش کردن گوشی عکس صفحه خاموش شدن گوشی رو کپی میکنه و نشون میده نشد فکر میکنی گوشی خاموش شده در حالی که تظاهر به خاموش شدن کرده و در حال جاسوسی و استفاده هز دوربین هست
پس روت کردن اصلا ارزش نداره
block بهترین پاسخ Pending Moderation
1
رای
پس‌گیری
من سالهاست که گوشی رو روت کردم و هیچ مشکلی هم از این بایت نداشتم تا به امروزم فقط مزایاشو دیدم شما میتونی بعد روت با اپ super user دسترسی روت رو به اپ های مورد اطمینان خودت محدود کنی و بقیه برنامه ها عملا دسترسی به روت نخواهند داشت برای امن بودن تو اندروید فقط دقت کن که به چه برنامه هایی چه دسترسی هایی (permissions) میدی
moein بهترین پاسخ Pending Moderation
0
رای
پس‌گیری
روت کردن گوشی مزایا زیادی داره از جمله: نصب برنامه هایی که در حالت عادی امکان نصبشون نیست مانند برنامه فایروال یا ریکاوری، بهینه سازی رم، استفاده از کاستوم رام ها، اورکلاک کردن پردازنده.
در ضمن دوستانی هم که عرض کردند با روت کردن گوشی گارانتی باطل میشه، باید بگم که اینطور نیست چون روت گوشی مثل نصب یک برنامه میمونه و شما میتونی اون برنامه رو پاک کنی! شرکت گارانتی کننده نمیتونه متوجه بشه که آیا این گوشی قبلا روت شده یا خیر.
تنها موردی که باعث باطل شدن گارانتی میشه باز کردن بوت لودر گوشی میباشد.
Arash بهترین پاسخ Pending Moderation
0
رای
پس‌گیری
ببین اگه واقعا بدردت میخوره روت کن! یعنی اگه واقعا فکر میکنی که مثلا برنامه هایی نیاز داری رو گوشیت نصب باشه که دسترسی به روت رو لازم دارن اونموقع روت کن!
اما اگه همینجوری میخوای روت کنی و لازمت نمیشه روت نکنی بهتره!اینم اضافه کنم تا الان که روت بوده گوشیم مشکلی پیش نیومده واسش!
  • صفحه :
  • 1


هنوز پاسخی به این پست ارسال نشده است.
البته از آنجایی که هنوز در سایت لاگین نکرده‌اید، اجازه‌ی پاسخ دادن به این پست را ندارید.