1. vi
  2. نقاشی و طراحی
  3. چهارشنبه, 30 فروردين 1402
آیا برای هر مجموعه مستقیماً با خالکوبی (تاتو اصفهانتاتو اصفهان) کار می کنید یا از هنرمندان خاصی الهام می گیرید؟ چگونه انتخاب می کنید که با کدام خالکوبی کار کنید؟

یکی دیگر از اهداف Nothing Holy این است که با هنرمندان خالکوبی لباس های عالی خلق کند، به آنها کمک کند تا خود را در این زمینه نشان دهند و ایده خالکوبی را ترویج کنند.

من با 3 هنرمند در مجموعه فعلی پاییز/زمستان 19/20 همکاری می کنم: تتو اصفهانتتو اصفهان، روس موریتز و المیرا تاگیوا. قبل از همکاری با یک هنرمند، می دانم که آثار او چه نمونه لباسی خواهد داشت، چه رنگی خواهد داشت، از چه پارچه ای استفاده می شود. بعداً شرایط تعیین می شود و قراردادی منعقد می شود که من متعهد می شوم در ازای ارائه طرح های انتخابی برای فصل آینده تا آخرین کالای فروخته شده در هنگام تخفیف، درصد معینی از هزینه هر کالای فروخته شده را پرداخت کنم. و من از همه به خاطر اعتماد و فرصتی که برای همکاری با هم دارند بسیار سپاسگزارم! از آنجایی که نام تجاری من جوان است و نامی ندارد، نمی توانم درآمد بالایی را برای هنرمندان تضمین کنم. در پایان یک فصل، ما همکاری را برای مدتی یا برای همیشه متوقف می کنیم، زیرا هزاران هنرمند با استعداد وجود دارد و من می خواهم حداکثر مقدار کالا را با همکاری هنرمندان از سراسر جهان داشته باشم!
  نظر شما در مورد تاتو اصفهان چیست؟
(0 رای)
منبع
  1. https://vitattoo.ir/index.php/weblog/6
تاتو اصفهان, تتو اصفهان, آموزش تاتو اصفهان, تاتو صورت در اصفهان


هنوز پاسخی به این پست ارسال نشده است.
البته از آنجایی که هنوز در سایت لاگین نکرده‌اید، اجازه‌ی پاسخ دادن به این پست را ندارید.