1. سجاد دوست محمدی
  2. موبایل و تلفن هوشمند
  3. جمعه, 08 آذر 1392
سلام دوستان.
من میخواستم بدونم که از بین این دو تلفن هوشمند کدام یک با توجه به سیستم عامل و کارایی و دوربین
بهتره ؟و حالا حالا هم از مد نیفته.
کدام بهتره؟
باذکر دلیل.
لطفا اگر گوسی دیگه رو میشناسید که در حدود 850 هزار تومان است و از این دو گوشی بهتره باذکر دلیل و اسم آن گوشی به بنده معرفی نمایید.
با تشکر فراوان.
البته ipod touch 5 هم مورد نظرم هست.
  شما کدام گوشی را پیشنهاد می کنید؟
(8 رای)
JUST REAL MADRID
ONLY CR7:D :D
[b] ONLY MICROSOFT
بهترین پاسخ
WKG.MHKHK بهترین پاسخ Pending Moderation
3
رای
پس‌گیری
سجاد جان!
شما باید نیازهاتون رو بیان کنید تا راهنمایی شما آسون تر بشه!
ولی به هر حال من یه سری چیزای اولیه رو میگم!
iPod touch 5th
اگر شما به موسیقی علاقه دارید این دستگاه براتون بهترین گزینس! و با توجه به سیستم عامل iOS و حافظه‌ی داخلی 32 گیگ می‌تونه نیاز های شما رو (به شرطی که به این و موسیقی ربط داشته باشه‌‌ها!!!) برطرف کنه ولی نمی‌تونه جای گوشی رو پر کنه و بنابراین نباید با گوشی مقایسه بشه!

Sony Xperia SP
اگر شما به گوشی نیازمندید یکی از بهترین گزینه‌ها همین شاهکار میان رده‌ی سونی هست! این گوشی ظاهر بسیار شیک و زیبایی داره و تنها ایرادی که میشه ازش گرفت دوربین اون هست که متاسفانه در بین 8 مگاپیکسلی‌ها این گوشی رو باید در آخرهای جدول قرار داد!
اگر شما می‌خواید با گوشی‌تون روز و شب بازی کنید هم این گوشی گزینه‌ی خوبی هست! با توجه به سیستم‌عامل اندروید!

Nokia Lumia 820
اگر شما به یک گوشی ویندوز فونی عالی نیازمندید (حدودقیمت800 تومن) این گوشی عالی‌ترین گزینه ممکن هست! این گوشی بدنه بسیار عالی سیستم‌‌عامل بسیار روان و قوی داره! همچنین دوربین عالی هم داره! که البته صفحه نمایش این گوشی سه دهم اینچ از ایکسپریا اس‌پی کوچکتر هست!

و حالا میرسیم سر سیستم‌عامل‌ها!

iOS
سیستم‌عامل اختصاصی اپل! بهترین سیستم‌عاملی که تاحالا دیدم! این سیستم عامل علاوه‌بر روان بودن(البته در برخی موارد لگ داره!!! ولی اونقدر کمه که اصلا به چشم نمیاد!) شما رو در اقیانوسی از بازی و برنامه غرق می‌کنه!

WindowsPhone
سیستم‌عامل رو به رشد غول نرم‌افزاری دنیا microsoft این سیستم‌عامل لگ نمیشناسه! هنگ هم نمیشناسه! ولی فعلا یه ایراد داره اونم اینه که نسبت به رقبا بازی‌ها و برنا‌مه‌های کمتری داره که با توجه به روبه رشد بودن این سیستم‌عامل این مشکل هم به زودی برطرف خواهد شد!

Android
سیستم‌عامل بزرگترین موتور جست‌وجوگر دنیا گوگل! این سیستم‌عامل بازی‌ها و برنامه‌های بسیاری رو در اختیار شما قرار میده(درست مانند iOS) ولی در بعضی مواقع ممکنه لگ بزنه که این امکان در میان میان رده‌ها بیشتر میشه!
M.H.KH.K
ترس تو شیر را درنده میکند
خاکـــــــــــــــیمـ‍‌خالـــــــــــــــصـ‌ســـــــــــــــــــــربــــــــــــــــــــــــــــه‌راه


There are replies in this post but you are not allowed to view the replies from this post.