1. علی شاه حسینلو
  2. سخت‌افزار
  3. سه شنبه, 30 دی 1393
سلام دوستان؛
من جدیدا تصمیم گرفتم یه تبلت Asus Transformer Pad TF103C بگیرم که از هر نظر عالیه و بیشتر علاقم به خاطر شباهتش به لپ تاپ هستش؛اما یه چیزی منو نسبت به خریدش دودل کرده که اونم پردازندشه! اگرچه به لحاظ قدرت و عملکرد چیپ چهارهسته ای اینتل این تبلت عالیه اما گفته میشه به دلیل معماری X86 اینتل با بیشتر نرم افزارها ناسازگاره! می خواستم بدونم این حرف تاچه حد درسته؛من این تبلتو بیشتر واسه فیلم و وب گردی می خوام؛آیا ممکنه برنامه هایی مثل اپرا مینی؛مکستون بروزر؛چیز پی ان های رایگان؛ادوب فتوشاپ و آفیس 8؛زاپیا و سوپربیم و این سبک برنامه ها روش اجرا نشن؟! این که میگن یه سری برنامه ها روش اجرا نمیشن مربوط به تعداد کمی از برنامه هاست یا خیلی هاشون رو شامل میشه؟! در مورد بازی ها چطور خصوصا با توجه به این که چیپست گرافیکیش هم اینتل HD هستش؛از کسایی که گوشی یا تبلت با پردازنده ی اینتل داشتن ممنون می شم راهنماییم کنن.
امیررضا جلالی بهترین پاسخ Pending Moderation
0
رای
پس‌گیری
ببینید شما اصلا نیاز نیست که نگران اجرا نشدن برنامه ها باشید!چون اگه این برنامه ها اجرا نشن پس اصلا برای چی این تبلت رو میسازن؟!مطمئنا بالای 95 درصد برنامه ها اجرا میشن !اگه کار شما هم فقط وب گردی و فیلم دیدنه پس اصلا مشکلی نداره!موفق باشید!;)
welcome to the TARDIS!
All of time and space; everywhere and anywhere; every star that ever was.
Where do you want to start?
  1. بیش از یک ماه پیش
  2. سخت‌افزار
  3. لینک جواب
علی شاه حسینلو بهترین پاسخ Pending Moderation
0
رای
پس‌گیری
جناب جلالی ممنون بابت پاسخ گوییتون اما شما خودتون از این تبلت ها با پردازنده ی Intel استفاده کردید؟ دلیل نگرانی من حرف یه عده هستش که بنا به ادعاشون بعد از استفاده متوجه چنین مشکلی شدن؛متاسفانه من خودم به دیوایسی با پردازنده ی اینتل دسترسی ندارم تا تست کنم؛ضمنا یه سری از برنامه های معروف نسخه ی X86 رو هم بیرون دادن مثل گوگل کروم یا فایرفاکس یا مثلا MX Player اما با این حال برنامه های دیگه ای هم هستن که اجرا شدن یا نشدنشون برام مهمه مثل همین فتوشاپ
  1. بیش از یک ماه پیش
  2. سخت‌افزار
  3. لینک جواب
  • صفحه :
  • 1


هنوز پاسخی به این پست ارسال نشده است.
البته از آنجایی که هنوز در سایت لاگین نکرده‌اید، اجازه‌ی پاسخ دادن به این پست را ندارید.

ورود / ثبت‌نام

 

کاربران فعال این ماه

nila
Super User
مسعود یوسف‌نژاد
نازنین امامی
علی مردانی